0

3 ting, du skal bruge, når du går i fitness

Vi danskere elsker at gå i fitness, og hvis du overvejer at starte, vil du blive fodret med gode råd og vejledninger omkring, hvordan du præsterer bedst og opnår dine ønskede resultater. Vi har her udvalgt et par stykker, som du bør bruge, hvis du skal starte i fitness.

Pas godt på dine ting

Dit fitnesscenter har skabe til dig, men det er helt og holdent dit eget ansvar, hvis tingene bliver stjålet, mens du træner. Her dækker dit center ikke. Derfor bør du altid have en lås med. Der findes et væld af forskellige hængelåse, som du nemt kan tage af og på i centret. Alternativet er, at du skal gå rundt med dine ting i centeret – og det er jo også en smule fjollet.

Energi før træning – protein efter træning

Der findes rigtig mange forskellige produkter, som kan alt muligt sjovt, og som lover fantastiske resultater på ingen tid. Det kan være en jungle at finde rundt i, men hovedreglen er, at du skal bruge energi før træning, så du kan præstere bedre, og protein efter træning, så dine muskler opbygges på optimal vis. Når du træner, udvider dine muskler sig, og her skal protein gå ind og fylde ud.

Få en træningsmakker

Motivation er noget af det sværeste ved træning, men du kan med en træningsmakker både få lidt struktur på din træning samtidig med, at du har en person at sammenligne din udvikling med. Find en kammerat, som du er cirka på samme fod med fysisk, og så skal I nok få gode træningspas sammen.

admin

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *